Give it to me !

Publicerad 2008-12-29 20:08:54 i Det stora hela ,

Jag har just nu allmänt tråkigt, vardag för mej alltså. Jag är jätte sugen på den där nya jul godisen som jag & syrran bakade innan jul:) ! Det är ett recept från programmet "Laila bakar", så grymt god asså! Efter att man hört vad som är i den så är de omöjligt att inte villja baka den! De är pistagenötter, dumlekola, mini marshmallows & jordnötter som man blandar i hop med 600g smält choklad! Haha, vi hade tyo 600g marabou & 100g 70% mörk choklad som vi smälte! Sen var de bara att röra ihop allt & hälla de i en plåt eller nå & sen låta den stelna! Jag får de att låta typ jätte komplicerat men asså JAG kunnde ju göra den så no problem for you, haha, jag som har gjort sockerkaka utan socker (:! Haha, ja ni får skratta & oja jag lyckas med allt;) ! Mamma har frågat om jag & Ida kan göra den på nyårsafton, & ja mamma de kan vi, med nöjje;) !

Senare ska vi åka in & hyra filmen "Fools Gold", verkar vara bra! Gillar nästan alla filmer som jag sett som Kate Hudson är med i(: !

Ha de bäst! <3
Elina(:

Rocky Road! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela