Go morgon (A)

Publicerad 2008-12-29 10:55:33 i Det stora hela ,

Go morgon, vakna för ett tag sen fast känner mej fortfarande trött & sliten. Skulle lungt kunna gå & lägga mej & sova en timme till (A) ! Men nu blir de till att göra andra grejor. T,ex som att sitta barnvakt åt lill ungen ett tag! Oja, jag fick en finfin start på dagen, Alice kom in till mitt rum så fort hon vaknat & ville att jag skulle komma ner & leka med henne & hennes barbieser & tingelling figurerna. Men jag sa att jag var tvungen att sova ett tag till men att SNART kommer jag såklart. 1 minut senare kom hon & ställde samma fråga, & jag sa samma svar, & så höll de på ända tills jag var tvungen att gå ner... Haha, ja hon är ganska rolig, som igår när hon fick smaka av min klubba så sa hon; Elina du är min bästa vänn :') ! 
Ska försöka sätta på en film så att hon har någonting att göra!

Nu ska jag käka frukost!
Puss & Kram! <3
Elina(: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela