Jul är kul (: <3

Publicerad 2008-12-24 21:24:09 i Det stora hela ,

Nu finns de inga klappar under granen längre, men de gör inget för nu är alla nöjda & glada! (: Jag är jätte nöjd, jag fick; Jätte mysig pyjamas, 1000kr, smink lektion + smink för 495 kr på make up store, duschgrejer i massor, bra hårinpackningar, mer hygien saker, jätte rolig film som heter " Blades of glory", tjocksockar som farmor stickat, jätte fint glas smycke som farmor köpt i Venedig & 2st platt tänger! Sen fick jag mycket mer, men jag kommer inte på allt nu ;) ! 

Ja, hur ska jag göra med plattängerna nu då? Jag tror jag ska lämna tillbaka den rosa & ha kvar den lila, den lila såg så proffsig ut! Så jag ska få kvittot av farmor, gå till Åhléns & byta tillbaka den mot pengar! (: Jag tänker köpa ett volympulver som finns på "Studio 53", de ska tydligen vara bra, & de kostar 169kr så jag ska köpa de & kolla om de funkar! Roligt med nya hår grejer ! Sen ska de bli kul & se hur mitt hår kommer att se ut när jag plattat det,  de ska tydligen vara lättare att forma & sånnt sen! De ska bli jätte kul att gå på smink lektion, andra gången nu! (: Jag älskar smink, & de är kul när man får lite nya tips osv! (:

Nu ska jag gå & mysa i min nya pyjamas (Y)
Fortsätt mys av Julen nu!<3
Elina(:


Syrran & jag (: !<3
jag & sis

Kommentarer

Postat av: Har du glömt...

Publicerad 2008-12-25 09:08:31

du fick ju även jättebra, varma stallstövlar!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela