Mycket gjort, oja :)

Publicerad 2008-12-30 20:44:47 i Det stora hela ,

Kom för ett tag sen hem från storheden där jag vart med Elin på H&M! Eller vi åkte dit med mamma & pappa men medans dom var & handlade så gick vi på H&M! Både jag & Elin köpte lite saker (Y), jag köpte underkläder & en stickad tröja. Ska lägga upp en bild senare, om jag orkar (lovar inget, hehe).  H&M på storheden är så mycket bättre än den i shopping, de är så rörigt där ju! Haha, de var typ bara jag & Elin där, så ja vi kunde kuta runt & fjompa oja (Y) sen har jag köpt en ny fisk eftersom den andra har dött :( ! Haha, jag döpte snabbt den ena fisken till Elin, haha vad glad hon blev (Y)! Vad har jag & Elin mer gjort då? Vi har vart på stan i Boden & nja, där fanns ju inte så mycket & se på, bara dyra saker på SeeMee, haha! Men en bra sak gjorde jag där (såklart asså) , jag lämnade tillbaka plattången (A)! & fick 400kr istället, jippie:) !

Imorgon är de Nyårsafton :)! Ska vara med barndoms vännen Ida(: ! Asså vi har seriöst känt varandra sen vi vart as små, Ida var min först kompis (Y) (: ! Yeeeh! Jag vet faktiskt vad jag ska ha på mej imorgon, antingen den där tunikan från Blend eller den från Gina!

Puss på er alla som läser! <3
Elina(:

Alltid seriös..
fetto



Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-30 20:59:51

Haha, det blev ingen bild ;O XD

Jo föresten , hur mår Elin då?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDXD <3

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-30 21:17:21

Hahaha XD SÅ bra =)

Postat av: Denise

Publicerad 2008-12-30 22:03:36

Hej, titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker.

Jag gillar din blogg.

Följ även min blogg med blogglovin om du vill:)

Gott nytt år

Kram Denise

Postat av: Viktoria

Publicerad 2008-12-31 01:13:06

du passar i uppsatt elina! ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela