Hemma dag :)

Publicerad 2008-12-28 12:44:37 i Det stora hela ,

Då var vi här igen, Elina sover för länge & känner sej slösig fast hon inte har någonting att göra idag(: ! Toppen, underbar start på dagen, verkligen (inte) ! Men jag kommer väll på något som vanligt, de kanske går någon bra film som jag kanske orkar se.
De går ju inge bussar in till stan på helgerna, vilket jag tycker är synd:( ! För jag hade tänkt att åka in till Åhléns idag & lämna tillbaka den där plattången! Men kanske åker in iallafall, om mamma orkar skjussa in mej till stan;) ! Men om man ser de från den ljusa sidan; jag kan ta lokal bussen imorgon i stället, för då kan jag gå till frissan & köpa volympulver (Y), ja så får de nog bli! Eller på tisdag, för imorgon måste jag köra häst, har inte gjort de på säkert en månad nu. Ajja, de fixar sej;) !

Nu ska jag göra någonting annat, mamma sa nyss att vi ska en sväng till storheden, jag ska nog följa med (Y) (: !
Puss på er babes! <3
Elina(: 

Min plattång ! <3                       Ska lämnas tillbaka ! (Y)
                     

Ibland fattar jag inte varför de blev som de blev, varför?

Kommentarer

Postat av: juuulia

Publicerad 2008-12-28 14:02:38

jopp jag såg dig oxå :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela