Mindre än 2 dagar !

Publicerad 2008-12-22 23:53:23 i Det stora hela ,

Hej igen! Nu är jag fri från lilla syster ett tag framöver, haha, ja tills i morgon! Då blir de att sitta barnvakt ett tag till! Men jag gnäller inte, de kan vara rätt så kul att vara barnvakt ibland. De finns ju värre saker man kan göra! 
Elin kom förbi ett tag & hjälpte mej att stå ut med Alice(: ! Vi åt glass, gick ut & lekte i snön & såg på Nalle puh (A) Vi har tagit de ganska chill.. Haha, jag & Elin kom på att de är ju bara killar med i Nalle puh, bara en tjej & de tyckte vi var orättvist ! ;( 
De var tänkt att Fiffi skulle vara med oss, men när Elin skulle gå från mej så hoppade Fiffi på bussen till mej, lite rörigt jag vet men ibland är de svårt att hänga med;) ! Jag & Fiffi har lekt struts ute i snön & gömt oss för farliga bilar! 8-) När vi kom in var vi typ as blöta & jätte kalla & jätte hungriga! Så mästerkocken Elina grillade korv, & ja dom blev bara lite brända, hehe.. Men de blev gott iallafall!:D Ja, sen har pappa burit in julgranen & enligt Fiffi så är julgranen lite konstig, eftersom de växer "hår" på denx'D! Jag vet fortfarande inte vad hon menar, men jag garvar ändå som vanligt!

Åhh, nu är de mindre än 2 dagar kvar till julafton (A) jag måste erkänna att nu börjar även jag längta till julen, de är ju så mysigt, alla klappar & ljus & doften från granen! (: 
Ajja, nu börjar jag bli ganska så trött. Ska inte gå & lägga mej riktigt än men ska kanske gå & se på tv. De brukar ju gå så mycket bra på tv nu innan jul! Haha, varför just innan jul? ;o

Puss&Kram!
Elina(:

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2008-12-23 01:31:26

HAHA ! men den var ju hårig ;o , haha blondi att du fattar som vanligt (-; , och korven .. liite brännd elina ? dom var ju fan blattar !

höhö <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela