Nyårslöfte ?

Publicerad 2008-12-26 17:28:06 i Det stora hela ,

Hejsan! Har hafft en ganska stressig morgon så har tyvärr inte hunnit skriva något morgon - inlägg :( ! Åkte nämligen till stallet direkt på morgonen så nu är allt klart där!

Nu är jag hos min farmor & farfar på middag - någon form av släckt middag, ska alldeles snart äta, jag har typ inte ätit något på hela dagen så jag är jätte hungrig! & farfar & farmor som alltid gör så god mat! , & efterrätt, mmm (A) ! Har fortfarande inte bokat tid på make up store, men dom har stängt & de är ganska så irriterande! Ajja, bara jag bokar tid snart så blir de bra, så att de inte rinner ut i sanden ;o !

Snart nytt år! Nytt år, nya drömmar & nya möjligheter. Ja, undra hur år 2009 kommer & bli ? Bra, dåligt, underbart, åt helvete? Haha, ja de åtestår att se;) ! Har inte kommit på någon nyårslöfte änn, ska tänka efter & komma på något bra! Måste komma på något bra;) !

Nu ska jag äta (Y) skriver senare ikväll;) !
Puss på er som läser! <3
Elina(:

I have to move on and leave you behind </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela