Smoothie (Y)

Publicerad 2008-12-27 18:59:48 i Det stora hela ,

Hejsan, nu är jag helt fri & kan göra vad jag vill resten av dagen, nice;) ! Ska bada, göra frukt - smoothie & se på 'Ett päron till farsa' lite senare ikväll! Fasst jag kommer antingen; somna i badet, somna när man mixar smoothien eller somna & missa hela roliga filmen, är så trött :'( ! Men jag hoppas tröttheten snart försvinner, de brukar den göra;) ! 
Juste, skulle skriva vad jag köpt idag i Luleå, har köpt (: ;
2 tunikor, en från Gina Tricot & en från Blend
Svarta leggins
Gråa knästrumpor 
Genomskinligt nagellack
Smink muff till fountationet
Silver glitter spray, till nyår
Hårklämmor (Y), de var allt tror jag(: !
De var ganska mycket folk i Luleå, men jag trodde de skulle vara mer xD!  

Nepp, nu ska jag bada (: !

Ha de bra babes! <3
Elina(:

Min smoothie oh yeh (Y)  *inte*
Mmmmmm;) <3
                

Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-27 19:43:13

Du hittade ju ganska mycket ju ;O =) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela