Rosa granar, inget för mej...

Publicerad 2008-12-23 17:46:54 i Det stora hela ,

Nu har jag vart väldigt duktig! (A) Jag har vart i stallet & nu är allt klart där, sen så har jag städat mitt rum så nu är de julfint! Eller ja, de ser ju ut som de brukar göra men ändå, man måste ju städa rummet innan jul! Sen (för att få bonus hos mamma & pappa) så har jag dammsugit vardagsrummet xD! Så nu har jag fullgjort dagens alla planer, & kan flumma mej resten av dagen! 
De är en sak som jag är djupt irriterad på just nu! Nämligen dom där färgglada plast granarna som finns överallt, nu är de inte grönt som gäller tydligen. Nu kan man ju ha rosa, vit & blå gran... Men hemma i vårt hus står de en grön gran & de är jag stolt över, skulle aldrig tillåta någon i min familj att ta in en typ en rosa gran;o ! Haha, ja ibland har man ju mycket att tänka & fundera på! 
Snart så ska jag äta, sen ska mamma, Amandah & jag åka & handla till julbaket! Blev lite väl sent i år, men bättre sent än aldrig! De är Amandah & mästerkocken Elina som ska fixa med julbaket i år! :D Men knäcken får Amandah baka själv, jag ska sitta & titta på, hm, kanske kan lägga ut knäckformarna på plåten! För jag har kvar en jäkla bränn blåsa på fingret som kom till förra gången vi gjorde knäck (A)! 
Kastar in en bild på Alice & Krokodilen;) !

Nu ska jag gå & äta, förbanna mej på färgglada granar & fixa håret, skriver mer sen (Y) 

Puss&Kram ;D<3
Elina(:

ääälice

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela