What happens in VEGAS !

Publicerad 2008-12-29 00:19:04 i Det stora hela ,

Såg nyss klart filmen " what happens in Vegas". Den var jätte bra, tyckte verkligen om den filmen, den sluta så bra också! Om inte mamma, pappa & Amandah vart i vardagsrummet då så skulle nog tårarna börjat rinna! Men sånna där kärleks komedier är ju som sagor, man kan ju drömma om de men de kommer aldrig att hända. Men så fort jag ser en romantisk komedi så sitter jag typ & hoppar i soffan &  hoppas verkligen att de blir ett lyckligt slut, haha! Kom nyss att tänka på att Ashton Kutcher är ganska så snygg, eller han ÄR snygg;) ! Han blir snyggare ju äldre han blir, han såg så barnslig ut förr, men nu har han visst växt till sej lite! Naaw va dumm jag är;) ! & Cameron Diaz är super bra skådis, haha hon är chill!

Imorgon blir de att stiga upp tidigt, ska med mamma & Alice in till "The big city of Boden" ! Sen ska jag möta Elin där, hon ska klippa sej & sen ska vi strosa runt på stan lite grann! Fram för allt så ska jag byta min kära plattång mot pengar eller pressentkort på Åhléns! Sen så ska jag köpa volympulver;) ! Ska bli jätte spännande att se hur de funkar!

Nu ska jag gå & lägga mej & lyssna på musik från "Mamma Mia the movie", den filmen älskar jag också, vi har den filmen faktist;D! Ja men de är 3 stycken låtar jag har fastnat på från den filmen; Our last summer, Honey Honey & Lay all yor love on me;) ! DOM tre låtarna kan man kalla bra musik, Amanda Sayfried sjunger så otroligt bra (: !

Dröm era drömmar nu babes! <3
Elina(:

Så bäst asså! <3
 

Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-29 10:24:59

Att den var bra! Jag såg den själv och brjade så klart lipa haha, det gjorde jag i går också när smekmånaden slutade.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela