Alla fucking tårar !

Publicerad 2009-04-09 23:08:38 i Det stora hela ,

Tja på er ! Kom hem för typ en timma sen , har vart med Elin , Moa , Vkkan ,
Emil & Erik : ) , söta folk alltså ; ) Vi har mest chillat & druckit coola : ) !
& jag har vart lite vilsen. Ni som var där fattar nog vad jag menar ,,,
Först var jag typ as glad , sen sur & sen började jag as lipa & jag slutade inte
för ens det gått typ en timma ! Men jag hade en annledning till alla fucking tårar.

Nu ska jag snart gå & sova , vill bara sova. Har as ont i skallen.
& förlåt för att jag har börjar slarva med inläggen & skriver så korta & tråkiga inlägg ; /
Men jag ska bättra mig , jag lovar !

Ibland önskar jag att jag var starkare ,

Kommentarer

Postat av: Snygg Erik^

Publicerad 2009-04-09 23:40:27

haha mina kramar hjälpe tillslut :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela