I SMILE FOR YOU , only you !

Publicerad 2009-04-01 21:11:34 i Det stora hela ,

GO ' kväll allihopa ; ) Nu är jag hemma & ska snart ta ett varmt & skönt bad.
Har längtat efter det hela dagen , att bara chilla av i badet den sista stunden av
dagen & sen gå & sova : ) ! Ibland är livet härligt !
& vad har jag gjort hela dagen då ? Jo , idag har skolan vart helt underbar , allt vi
hade var typ tjugo minuter So , sen skulle vi gå till badet & bada på idrotten , men jag
& Moa , Elin & Fiffi gick istället. Sen stack jag & Moa in till stan & fixa lite sen gick vi till
badet & käka dära ; ) Sen satt vi dära & slöa ända tills bussarna till Westenfarm , där
vi skulle se en konsert : ) , den var varken bra eller dåålig. Men jag tycker att dom som
var med var otroligt duktiga : )
Det var ju elever från Björknärgymnasiet som fixat allt.
& juste ja , den heter Jesus christ superstar , så nu vet ni det : )

Efter skolan var jag med min lilla damp Sandra xD ,vi for till stallet & körde häst.
Ett bra tag var vi ute & körde faktiskt (y)
, men nu ska jag babababaaaaada (a) , P&K ;*

You and meeeeeeee : ) <333333333

Kommentarer

Postat av: sssandra (:

Publicerad 2009-04-02 07:22:29

rullande bajskorw! :D



älskar dej elina! ;* <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela