BLUE NOSE : )

Publicerad 2009-04-05 22:03:10 i Det stora hela ,

Jag har en sak som inte du har , just precis nu iallafall.
Jag har fått en vacker blå fläck mitt på näsan.

& nej , det är jag inte så tacksamm för. Konstigt nog.
Men jag hoppas starkt på att den kommer försvinna imorgon
när jag öpnnar ögonen. Men man vet aldrig , det kan ju lika

gjärna stanna kvar i en vecka till om den har lust med det.
Jag hatar min blåa fina fläck. Punkt slut.

Mjooo , blå är ju från andra sidan en ganska fin färg -.-

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-04-06 12:34:04

Du...punkt stavas PUNKT! INTE PUNGT!!!!//Mor

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-04-07 23:21:19

hahahaha din kommentar från din mor elina hahaha! :D xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela