Dream on baby ,

Publicerad 2009-04-04 23:44:50 i Det stora hela ,

Hej igen , igen ! Klev nyss innför dörren & ska alldeles strax gå & sova.
Är helt sjuuuuukt slut ! & allt jag vill ha nu är min sköna säng , inget annat.
Men vill ni veta någonting bra ? : ) Nu har min syrra styla om sin blogg &
den blev faktiskt fin ! Så nu ska hon hjälpa mig med min blogg också : ) ,
någon gång när hon har tid : ) !

Allt jag kan tänka på nu är att jag vill sova ! & när man tänker på det är det
svårt att skriva ett vettigt blogg inlägg (a) , så jag ger mig för idag.
Dröm sött & sov gott ! , lova mig det.

Dream on bby , you will never get me !

Kommentarer

Postat av: SYRRAN

Publicerad 2009-04-05 15:40:20

WWW.AMANDAHSLIFE.BLOGG.SE < Snyggaste bloggen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela