Heeey på er : )

Publicerad 2009-04-10 09:16:20 i Det stora hela ,

Good morning på er ;-) ! Jag vaknade typ nyss & jag är så gott som en ny människa ! 
Eller kanske inte men allt känns iallafall mycket bättre : ) Men jag har har iallafall lärt
mig att vissa människor ska man helt & fullt skiiiita i ! , eller bara dissa.

Ska snart käka frukost & nu ropar min tjatiga mamma att jag ska städa min garderob.
Sen vet jag inte vad jag ska göra ; / , jag ska fan inte köra häst i det hära vädret !
Men jag far väll ändå en sväng till stallet tror jag. Vill träffa min lilla ulltuss. Han gör mig så  jäkla glad : ) ! 

Ha det bäst , puss & kram !

        Norrskenets Jupiter är bäst ,
     alla andra  fjoll hästar kan slänga
                 sig i väggen !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-10 12:16:42

var med mig ? :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela