IBLAND HAR ÄVEN JAG AS KUL !

Publicerad 2009-04-12 22:23:08 i Det stora hela ,

Ja nu får ni ju veta lite mer saker om mig iallafall ; ) ! , enjoy it !

Har du gjort tjugo av dessa saker är du blond.

[x]
Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[x]
Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratar.
[x]
Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[x]
Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[x]
Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat konstigt på mig.
Antal:
5

[x]
Jag har gått in i ett träd.
[  ]
Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[x]
Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.
[x]
Jag försökte just sjunga dom.
[  ]
Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.
Antal:
3

[  ]
Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[  ]
Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[x]
Jag är/har varit blond.
[x]
Folk har kallat dig senreagerad eller efterbliven.
[  ]
Jag har i misstag fått något att fatta eld.
Antal:
2

[  ]
Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från min näsa.
[  ]
Jag har somnat på en lektion.
[  ]
Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[x]
Ibland märker jag att jag inte tänker.
Antal:
1

[x]
Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[  ]
Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[  ]
Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[x]
Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9.
[  ]
Jag har ätit ett kryp.
Antal:
2

[  ]
Jag gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt.
[x]
Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[x]
Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan.
[x]
Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x]
Jag har tappat fat, glas eller bestick.
Antal:
4

[x]
Jag använder ordet "smart"
[x]
Jag använder ordet "coolt"
[  ]
Jag ser döda människor och de är mina enda vänner.
[  ]
Mina vänner svär inte.
[  ]
Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.(alltså jag slår mej en gång i huvudet )
Antal:
2

[x]
Jag har fallit av en stol.
[x]
Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[x]
Jag säger "ööh" flera gånger om dagen.
Antal:
3

22 / 37 , jag sa ju att jag inte var så blond !

Hur mycket fjortis är du ?

(x) Använder idominsalva?
(x) Har stora solglasögon på sommarn?
(x) Har mer än 5 st läppglans?
(  ) Är beroende av tuggummi?
(x) Har klackskor?  
(  ) Har foundation på dig nu?
(  ) Har ögonskugga på dig just nu?
(x) Använder hårinpackning?
(x) Har färgat håret?
(x) Har tonat håret minst 4 gånger? ( färgat )
(x) Använder ord som: Typ, bah, liksom, dah m.m
(x) Har Proffs hårspray?
(x)Har "no one" med Alicia Keys på din mobil?
( /) Spegeln är din bästa vän?
(x) Sätter e efter ord, som: dåe, nue, jue m.m
(  ) Hänger på stan istället för att plugga?
(x) Äter lite till frukost?
(  ) Skriker så fort du får syn på en snygg kille?
(  ) Använder hårspray varje dag?
(  ) Har Britney Spears nyaste parfym?
(  ) har/ vill ha blont hår?
(x) Använder parfym varje dag?
(x) Har sett hsm 2?

Tota : 14,5 xD

1-9 varför gjorde du testet?
9-14 Du är i riskzonen

14-24 Fjortis, fjortis, fjortis , fast jag är inte fjortis !



 Hur mycket IQ har du?

Har du...

[x] sprayat hårspray i ögat?
[x] trasslat in ditt hår i hårborsten?
[  ] gått in i en lyktstolpe?
[x] fått tuggummi i håret?
[x] fastnat med tungan i ett räcke på vintern? , hehehe (a)
[  ] slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
[x] missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
[x] trampat barfota på en igelkott, geting,glas eller liknande?
[x] tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
[x] slagit dig på fingret med en hammare?
[x] råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
[x] snubblat på en fotboll?
[  ] gett kattmat till din hund?
[x] kallat en lärare för mamma eller pappa?
[  ] fått IG på fler än fem prov i rad?
[x] sprungit på ett litet barn?
[  ] gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
[x] tryckt in din nyckel i fel skåp och försökt att öppna?
[x] frågat vart din mobil är när du håller den i handen?


Multiplicera nu ditt resultat med 5

14 x 5 = 70 xD !

0-25 - du är rena geniet
25-50 - du kunde ju va smartare!
50-75 - du borde nog gå ett extra år i skolan
75 eller mer - sök hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela