Luleå svängen !

Publicerad 2009-04-11 14:43:04 i Det stora hela ,

Hejsaaan ;-) Kom nyss hem från Luleå , har vart dära  sen typ tio tiden. Jag letade som sagt efter vår skor , hittade ett par jätte söta skor ! Men vet inte vad sorten heter men det är ganska många som har sånna skor : )  , fast jag köpte svart-vit prickiga (y) , ska kasta upp en bild på dom : ) ! Sen så köpte jag en blå , vit blus på Åhléns : ) Den är jättesöt , jag tycker verkligen om den ! Sen så hittade jag inge mera. Men jag ska ju till Stockholm första maj & då ska jag shoppa lite mera grejor , det finns ju mera att välja på där än i Luleå & Boden.

Nu ska jag gå & fixa mig tills ikväll ; ) , puss & kram !

Dom är mke sötare i verkligheten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela