Now I can do what I want ,

Publicerad 2009-05-01 00:00:09 i Det stora hela ,

Jag har väldigt mycket att fundera på just nu.
Mest posetiva saker, äntligen ! Jag är så
himmla lättad, allt känns så bra nu, tack !

Kom hem för en liten stund sen. Jag har spenderat min valborg med Vikkan, Fiffi,
Ida & Albin : ), gulligt folk ! I början var vi mer folk men sen försvann dom typ bara.
Jag har iallafall haft as kul & allt känns så himmla mycket lättare nu.
Imorgon far jag, mamma, Alice & Elvira till stockholm & där kommer vi att vara ända
fram tills på måndag. På lördagen ska jag & mamma åka in till stan & shoppa ! <3
Shiiiiit vad jag längtar !, men jag har så klart resfeber & då känns det inte lika kul
längre ; / Visst kommer det bli jätte kul att åka till stockholm & träffa släckten osv men
det känns som om att jag kommer missa något, som om att jag kommer missta någon.
Jo så känns det, som om att alla kommer glömma bort mig, typ hehe (a)

NU SKA JAG FAN SOVA FÖR JAG SKA UPP TIDIGT IMORGON ! , men det kanske
blir några uppdateringar från sthlm by me, det åtester att se. Men ni får ha det
super duper bra  & snälla glömm inte bort mig ! : ) <3

Mina sweety skor ;* <3


Haha, sötvikkan & sötfiffi : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela