Sol väder & 17 dagar kvar !

Publicerad 2009-04-13 12:23:36 i Det stora hela ,

Tjenamoss ! Idag vaknade jag för sent , enligt mig iallafall. Så jag klev upp ,
käka frulle & nu ska jag käka lunch & fara till stallet. Hehe oja jag gillar att
käka ; ) ! Jag har typ inge bättre för mig , höhö (a) ! Men jag har suttit i
vardagsrumms fönstret & solat , asså med öppet fönster xD , det är ju
fan as härligt väder idag + att det är varmt ! Nu börjar jag helt seriöst att
längta efter sommaren ! & snart så åker jag till Stockholm ! Ftfan så jag
längtar asså ! + att jag har spara pengar så länge så att jag är helt fixerad
på att få shoppa upp dom där !

Men nu ska jag käka & sen dra till the stall ; ) Jag tkr ni ska gå ut & sätta er
i solen ! , det ska jag göra sen ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela