Sovmorgon : ) !

Publicerad 2009-04-22 07:54:21 i Det stora hela ,

Hej & Gomorgon på er ; ) Jag har som sagt sovmorgon idag så jag kan passa
på att skriva ett blogg inlägg nu på morgon. Ska ändå inte börja fixa mig förens
på typ tio minuter, hehe. Men bussen går inte förens vid nio tiden så daah !

Hoppas på att det blir en lugn dag i skolan idag : ) ! Men Onsdagar brukar vara
ganska så bra, men senare idag så har jag utvecklingssamtal ! Jag vet inte vad
ni tycker om det men jag tycker inte om dom. Det är så konstig stämning & jag
lovar alltid alldeles för mycket ! Te.x ; Jo visst jag ska konsentrera mig bättre,
jo självklart !
Jag längtar inte...

& jag har fortfarande inte laddat upp gårdagens & bilder före det på datorn ! Fy på
mig , usssch ! Men nu orkar inte mina morgon trötta fingrar skriva nå mer, det känns
ungefär som om att dom ska trilla av ! Men ha en jättebra dag nu allihopa ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela