Stay strong !

Publicerad 2009-04-04 17:37:13 i Det stora hela ,

Tja bloggen : ) Har inte orkat blogga tidigare idag , så jag gör det nu istället !
Sitter i soffan hos mormor & morfar , har kört Juppe idag & det gick faktiskt
bra , som vanligt då ; ) ! & nu vätar jag på att Amandah & Razmus ska komma
tillbaka från deras körtur. Jag får nog vänta ett litet tag till tror jag : )

Det är ju ungdomensdag idag , iallafall här i Boden , jag vet inte om det är i
hela svergie men skitsamma. Jag skulle egentligen gått på det , men jag
känner mig ganska nere + att jag har 0% lust att fixa mig osv. Så det blir att vara
hemma & att vara med Elin istället : ) Mycket lugnare !

När jag kommer hem ska jag ta en dusch & sen dra på mig nå mjukis kläder &
sen ska jag göra en smoothie (a) , jag har nog blivit beroende. Jag var & handla
igår med mamma & då köpte vi lite mer smoothie grejer (a) Typ bananer , hallon
& frukt som passar till det : ) ! Så nu klarar jag mig nog hela helgen !
Men nu så ska jag fixa andra saker ; ) , Vi hörs sötwingar ! : )


Vill ha en sånn hära vovve (a) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela