SOL VÄDER OJA ! : )

Publicerad 2009-04-22 19:44:24 i Det stora hela ,

Att sätta mig vid datorn var inte det första jag ville göra när jag kom
hem från skolan ! Det var säkert 26 plusgrader ute & vem vill sitta vid
datorn då ? Inte jag iallafall ! Jag gick ut på terassen & la mig & sola,
& jag blev visst kvar där i säkert en & en halv timma ! Men gud så skönt
det var, fast gud vad jag hatar flugor ! Men det var hur som helst väldigt
härligt, det känndes nästan som sommar ! Jag har bilder från min lilla
solsemester på terassen som ni ska få se, för nu har jag laddat upp
bilderna på datorn ; ) !

Nu ska jag byta om till min pyjamas & sen ska jag nog sova ! Men jag
bjussar iallafall på lite bilder, men ni får ha det bra !

S O L A ! <3


Jag gjorde till&med franska läxan på terassen !


Alice & jag ! :D


Ett toppen väder som bara NORRLAND kan erbjuda, såklart ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela