Längd Skidor - INGET FÖR MIG !

Publicerad 2009-04-19 11:29:51 i Det stora hela ,

HEJ ; ) Vaknade ganska sent idag & just därför känner jag mig typ slösig.
Jag ska chilla på fram till klockan ett, för då kommer Elin & då finns det
annat att göra, för att rädda idrotts betygen xD Haha nae men för att få
dom bättre då ; ) ! Vi har fått en dumm lapp, som föräldrarna ska skriva på
om vi åkt längd skidor, det kan inte bli bättre ohnooo ! & både jag & Elin fick
en sådan lapp, därför att vi inte var med & åkte skidor i skolan på friluftsdagen.
Men hällre skämmer jag ut mig häääär än på skolan, för det ända jag gör när
jag åker skidor är att rammla typ, också blir det att man trasslar ihop sig lite då
& då !

& imorgon börjar skolan. Det kommer varken varken bli roligt eller tråkigt tror jag.
Det tråkiga är ju att man ska kliva upp så jäkla tidigt, men det är roligare att vara
på skolan : ) För då träffar man kompisarna & annat folk !
Men nu ska jag käka frulle, sen klä på mig & fixa ännu mera saker innan Elin kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela