Jag är en trött unge tralalalala : )

Publicerad 2009-04-05 18:08:49 i Det stora hela ,

Hej hej hej : ) Det blev inte som vi tänk oss idag med skitsamma , min feta
ulltuss fick ändå komma ut & springa lite ; ) ! & jag har tagit bilder så jag ska
ladda upp lite bilder på bloggen ! Hehe , typ fyra stycken , elller nej bara tre (a)

Jag har faktiskt gjort andra saker idag också ! T,ex ; jag har läst 37 (!!!!) sidor
innför ett biologi prov som vi har nu på torsdag , det är fan sjukt 37 jäkla sidor.
Men jag är ändå inte klar med allt det ändå , måste kunna stencilen utan till
också , oooomg , sen ska jag göra några tal i matteboken innan jag somnar.
Ska snart göra en smoothie också , med mango , annanas & banan i : ) !

NU ORKAR INTE JAG SKRIVA MERA , (a) MEN P&K vi hörs : ) ! <3


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela