Det kommer bli bättre , jag lovar.

Publicerad 2009-04-06 21:58:33 i Det stora hela ,

Hej & hå ! Nu har jag hunnit plugga plugga & plugga. Men jag har ändå
mycket kvar att plugga på. Men det fixar sig , vi slutar ju ganska mycket
tidigare imorgon så då fixar jag allt plugg & så : ) ...

Vet ni vilken film jag kom & tänka på aldeles nyss : ) ? Filmen "Stjärnsystrarna".
Jag vet inte om ni har sett den , men när jag liten var jag & såg den på bio xD.
Men den är faktiskt bra & jag saknar den filmen ; ( ! På något konstigt vis så 
förknippar jag den filmen med "En häxa i familjen" , som jag också såg på när
jag var liten xD Thihihihihi (a) : ) . Men någon gång ska jag försöka anstränga
mig & leta reda på alla dom dära filmerna , som jag såg när jag var liten & inte
sett på sedan dess. Någon gång ja.
Godnatt & drömm så sött !

Saknar båda filmerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela