Hej jag har träningsverk !

Publicerad 2009-04-07 21:35:47 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen & alla som läser den , tja på er ; )

För det första kan jag ju tala om för alla hur mycket träningsverk jag har.
Vilket är ganska så mycket. Vår skola hade friluftsdag idag & då ska man 
tydligen röra på sig mer än vad man brukar. & det har iallafall jag gjort ! 
Jag & Vikkan valde bland alla aktiviteter att gå 7,5 km. Vi började gå vid 9
tiden & kom fram vid 11 ! , haha jag & Vikkan är så duktiga ; ) !
Sen drog vi till skolan & käkade & sen drog vi till Elin & Moa som var hos Elin xD
, senare kom ErikW , Petter & Adam : ) & vi latade mest , såg på Hajen
& snackade om en massa saker. Vi hade det riktigt trevligt ; ) , hahahahaha !
Men alla dom sex är så söta & roliga & då blir det ännu roligare att vara med folk !
, så ett stort + till er ! ;*

När vi vart hos Elin ett ganska bra tag gick alla till bussen. Alla tog bussen till
Petter förutom jag & Moa : ) , vi åkte in till stan & mötte lilla My ; ) !
Så vi glassade på dära i typ en timme & sen for vi till stallet. Haha , My verkar
gilla hästar xD ! Men vi hade det också kul & snacka en massor ,
sen är det ju super kul att åka buss ; ) !

Jaja , nu är jag & Moa i farfar & farmors för tillfället tomma hus : ) Vi ska sova
hära eftersom vi har sovmorgon imorgon ! Så jag har typ packat med halva
mitt rumm + halva huset : ) ! Men det behövs annars kan inte jag göra mig i
ordning on tha morning ...
Men nu ska jag sluta skriva & sociala med min lilla Moa : ) ! <3

GODNATT PÅ ER SÖTNOSAR , vi hörs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela