I wish you never looked at me that way ,

Publicerad 2009-04-23 21:09:46 i Det stora hela ,

Hejsan ; ) Jag var med Moa idag efter skolan & direkt när vi kom
hem från skolan kastade vi oss ut på terassen & började soola !
Det var nog värmare idag än det var igår, mycket värmare. Men inte
gör det mig så mycket, jag gillar solen ! Men jag gillade inte vad jag
hade på mig idag, det var alldeles för varmt ! Så imorgon blir det
tunika & leggins ; ) ! Det är bättre att ha sånna kläder på sig när det
är varmt, enligt mig iallafall xD !

Det känns verkligen som om att det är vår nu. Nu när snönn börjar
försvinna också ! All snö är ju snart borta, vilket jag tycker är mycket bra !
Men jag saknar det gröna gräset & våran pool som man ställer upp
när sommaren kommer ! Sen så längtar jag ju också tills vi åker till
Stockholm, det börjar ju dra ihop sig nu ! Imorgon är det bara en vecka
kvar tills vi åker !, jag vill s h o p p a så omg vad jag längtar : ' ) !

Men nu ska jag fixa lite saker & sen ska jag nog ta & sova.
& måste passa på att säga grattis till Oskar, GRATTIS ! : )

O S E R I Ö S B I L D ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela