Jag saknar inte dig, jag saknar den du var ,

Publicerad 2009-04-17 13:28:48 i Det stora hela ,

Helvete, jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag är yr, har as ont i halsen & blablabla..

DAGENS BLABLABLA ; ) !

Dagens klädsel:
Min mjuka jamas (a)
Dagens frisyr: Uppsatt & ruffsigt (y)
Dagens händelse: Vet inte faktiskt ,
Dagens låt: Typ alla låtar jag har på mobilen : ) !
Dagens saknad: Öhhm , massor antar jag ,
Dagens dummaste: Jag ,
Dagens sjuka: Jag ,
Dagens drog: Zooooda Streaaam <3<3<3
Dagens roligaste: HAHA , Amandah är alltid lite sjuk av sig (a)
Dagens favorit: Badkaret & min säng ! <3<3<3
Dagens köp: INGET ALLS :( !
Dagens godis: INGET ALLS :D !
Dagens humör: Blandat , höhö.
Dagens ord: Jag är typ tyst idag : )
Dagens behöver: Skolavslutningskläder + skor !
Dagens vill ha: Ett varmt bad + en snygg solbränna & en smoothie !
Dagens hiss: Att våren är på väg !
Dagens diss: Att solen nyss gick i moln ; ( !

Funderar på att köpa dom här , dom kostar 299kr & finns på Skopunkten : ) !


Dom hära fnns också på Skopunkten , dom kostar 249 kr & jag funderar på att köpa dom också (a) !
                                 

Kommentarer

Postat av: ssandra !

Publicerad 2009-04-17 15:32:53

aww, finns hära för dej åxå gumman! <3

Postat av: JuliaGrönwall

Publicerad 2009-04-23 13:10:12

hade tänkt att köpa dom där vita :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela