Det är jobbigt att göra ingenting !

Publicerad 2009-04-19 20:57:31 i Det stora hela ,

Nu är jag heeelt & hållet slut, av ingen som helst annledning. Men det
är alltid så för mig, som om att det är jobbigt att göra ingenting. & det
är ganska jobbigt också. För när jag blir rastlös blir allt så himmla tråkigt
& när allt är tråkigt blir allt jobbigt för att man tänker alldeles för mycket.
Man tänker på saker som man inte vill tänka på, saker som man helst
vill glömma !

Men jag har iallafall sett repriserna på Desperate Housewives, eftersom jag
missade dom i tisdags. & det programet är alltid lika bra + att det var dubbel
avsnitt ! Men det var dock lite sorgligt idag, fast jag tycker ju allt är sorgligt så,
thats meeee ; ) !

& juste ! Jag & Elin har ju vart värsta skidproffsen idag ; ) ! Vi åkte ju som sagt
för betygens skull (a) !
Haha, jag var nära på att åka in i ett träd i en dum & ful
nerförsbacke samtidigt som Elin försökte få på sig sin ena skida xD ! Men som
tur var så fick Elin till slut på sig sin skida ; ) ! Sen när vi åkt klart var vi hos mig
ett tag & kollade film, sen for hon hem, typ : ) !
Nae nu ska jag ta & packa gympakläderna tills imorgon ! Hare bra babes ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela