En mysig Lördag kväll : )

Publicerad 2009-04-18 19:15:15 i Det stora hela ,

Tjabba bloggen : ) Jag har gjort ganska så mycket idag faktiskt !
Bland annat så har jag cyklat fram & tillbaka till stallet & det var
ganska så jobbigt ! Sen så kom jag hem för typ tre timmar sen &
jag har hunnit käka & bakat en kladkaka ! : ) + att det bara är jag
hemma , väldigt skönt ! Sen så har jag gjort en nyttigare grejs
istället för att dricka läsk (a) , zoda vatten , is & citron (a) , ojaa
det är ju typ omöjligt att göra ooojjaaa ! ; ) Sen så har mamma köpt
sesong 2 av Melrose Place , så det blir min Lördag kväll ! Så nu
ska jag bänka mig framför tv;n : ) ! Det ända som fattas är någon att
se filmen med.... : (

Kommentarer

Postat av: matiilda

Publicerad 2009-04-19 11:22:48

vettu det tycker jag med :D Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela