You spin my head right round , right round !

Publicerad 2009-04-06 15:41:32 i Det stora hela ,

Tjenare på er : ) Min blåa näsa har faktiskt blivit lite bättre nu : ) ! Så nu är jag ganska
glad ! Men jag har ändå fått några kommentarer i skolan idag , såklart ; ) !

Kom hem från skolan för ett tag sen
. Amandah har hunnit baka drömmar & mums vad
goda dom är ! Skulle kunna käka en hel plåt ! Sen så har jag hunnit fixa lite små saker
på mitt rumm & så har jag börjat plugga till biologi provet : ) , jag känner mig nästan
duktig !


Förlåt ! , men orkar verkligen inte skriva nå mer nu : ( !  Puss puss , , ,

Alice goes baby , thihihihihih : )

Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-04-06 19:04:56

Mina drömmar är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela