Autumn ♥

Publicerad 2009-08-14 23:15:54 i Det stora hela ,

Kom nyss ur från mitt rosa rum & sitter nu i min rosa pyjamas.
En sak är jag helt säker på - färgen rosa förföljer mig..

Var som sagt på IKEA idag med mamma, småsyrrorna, mormor & morfar.
Vi hittade lite små stuffs osv. Jag hittade saker till mitt nästan nya rum,
t.ex tre rosa ljus, två rosa blommor, två rosa krukor & en rosa pyjamas.
Jag tror jag gillar rosa haha !

Sen när jag kom hem därifrån så var jag inte alls trött. Så jag for till Vikkan
& var med henne : )  & vi har chillat med lite boys vid grillplatsen osv !
Men jag cyklade hem för att jag frös så inn i helvete.. är det bara jag som tror
att hösten är påväg eller, hmm..
Men jag har ingenting emot hösten.
Tvärt om, I love it ! Det är så himla mysigt på hösten tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela