Bby Jag Kan Se Hur Du Gråter Fast Dina Ögon Är Torra ,

Publicerad 2009-08-23 14:27:52 i Det stora hela ,

Oh my gud vad jag sov länge idag. Känns det som..
Men jag kommer nog utan svårigheter att kunna somna
innan tolv idag. Jag är helt slut. Helt slut. Min mami väckte mig
halv tolv & sa att klockan var tre. Jag fick panik. Here we go.
Sen så började jag städa rummet, garderoben & fixa i lite lådor
osv. I know, mitt liv rockar !!!

Är det bara jag som känner mig dyster idag eller ? Det kan ju bero
på det jätte-soliga-bad-strands vädret men who knows.
Imorgon börjar skolan. Det ska bli faktiskt bli kul att börja skolan igen : )
Att få annat att tänka på lyckligt vis ! Men men, ni får bilder på kläderna
jag köpte igår i nästa inlägg. Orkar inte fixa med dom bilderna just precis nu ; ) !
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela