Du Är Som En Maräng. Söt På Utsidan Men Tom På Insidan.

Publicerad 2009-08-30 20:48:33 i Det stora hela ,

Okejsan. Nu är dagen snart slut typ. & jag tänker iallafall försöka
somna lite tidigt idag. Så jag ska stoppa på en film snart & hoppas
man blir så där film trött som på en fredagkväll eller nå.
& filmen heter Bridget Jones Dagbok, den är fan skit bra ! Ni som inte
sett den, se den ! Ni som har sett den, se den igen !

Öhh, jag har inte så mycket att skriva om, om jag ska va ärlig. Men jag har
iallafall rakat benen, plockat ögonbrynen & målat naglarna. Slå de ni.
Så har jag pluggat lite lite. Måste plugga mera ; / buähähäh...........
Men nu ska jag.. jag vet inte vad jag ska göra men skitsamma. Pusspuss ♡

En bra film men lite mindre braigt plugg.. ha ha ha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela