Enjoy The Feeling Of Summer !

Publicerad 2009-08-08 22:05:05 i Det stora hela ,

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid för ens nu :'( !

Imorse så smsa Vikkan mig precis när jag vaknade & kollade om jag kunde
följa till alder. & jo det kunde jag hihi : )
Så vi var good girls & cyklade hela vägen dit & tillbaks !
& på aldersjön så chilla vi mest på med kompisar & så, bada osv.
& ja, jag cyklade hem med platt hår sorgligt nog.. oja : ) !
Men vi hade ialla fall soligt & varm väder, love it
Men nästa gång jag åker dit så måsta jag ta me mera vatten eller så.

Nu ska jag måla naglarna, vilket kan behövas !
Men puss så länge vi hörs ! ♥

Hihi söötisar ;-) !

Alder folket jag & Vikkan var med : ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela