Jag Är Trött Som Tusan..

Publicerad 2009-08-06 07:32:47 i Det stora hela ,

Gomorgon ! Fyfasen vad jag vaknade tidigt idag.. tack vare att hästarna skulle
ut i hagen som vanligt. & sen när jag kom in så kunde jag inte somna om.
Så nu sitter jag & Elvira & ser på Djungel George 2 & käkar pan pizza haha.

Mamma skulle komma & hämta oss ganska tidigt. & jag ska försöka göra
något vettigt idag. Typ göra ansiktsmask & se på film.. vettigt vettigt.
Nej men jag fick pengar igår så jag måste köpa puder ! Fast jag vet inte
om jag orkar göra det idag precis. Men men, vi hörs sen puss ♥

Kommentarer

Postat av: Eliiin =)

Publicerad 2009-08-06 09:26:07

Va med mej i dag ;D? Ringer dig senare =)

Postat av: bella

Publicerad 2009-08-06 10:34:01

Heej, kolla in min nya design och tyck till :D



www.bellalahdo.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela