När Jag Vet Vad Jag Vill Ha Så ,

Publicerad 2009-08-20 13:25:22 i Det stora hela ,

Phuu, nu har jag äntligen fått sova ut på riktigt. Ingen Alice som
kommit & stört mig alls. Thihi.

& btw, förlåt för välldigt dålig uppdatering igår.. Jag skulle ju skriva igår
när jag kom hem men jag blev för trött helt enkelt.
Men igår kväll så drog jag mig till the empty house & såg på film med
Vikkan & Elin : ) + att vi snackar som vi alltid gör när vi är med varandra.
Sen cyklade jag hem till mig. Fick för mig att jag hade skrivit blogg inlägg !?
Kollade på tv i två timmar typ. Sen så gick jag & la mig & somnade innan
jag han lägga mig ner. Typ..
& btw, jag kommer bli fet. För jag äter kakor till frukost.. HA HA HA !
& ännu mer btw, idag har Bernhard & Bert namnsdag thihihi ! :D

Älskar er tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela