Sova i Sävast Idag Igen ,

Publicerad 2009-08-05 22:22:34 i Det stora hela ,

Hejsan Bloggen ♥ Jag ska sova hos min bortresta mormor & morfar idag igen.
Inget mig emot faktiskt.. det är ganska bra att vara här & varva ner lite efter en
stressig dag. & ensam är jag ju inte, lillsyrran & djuren är här också ;-) 
& det är ju typ samma sak. Djuren. Också lillasystern haha !
& vad har jag gjort idag då ? Jag har vart i skogen med mamma & små syskonen
& plockat blåbär, sen när vi gjort det så var de bara att fara hem & fixa sig.
Sen gick vi till farfar & farmor & käka där, eftersom faster, Peter & kusinerna åker
hem imorgon.

Men nu ska jag & lillsyrran se på Bedtime stories.
Jag skriver mer senare ! Puss på er sötisar ! <3

Får dela säng med den hära idag igen haha !

Vikkan & Elin på promenad hihi : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela