Juppé Är Min Ängel ♥

Publicerad 2009-08-11 02:24:33 i Det stora hela ,

Hejsan mina vänner ! Ja vad kan man skriva. Filmen sög. Marley dog. Jag grät.
Jag hatar när djur dör, det är något speciellt med det, så himla sorgligt.
För djur är som tysta & förstående vänner. Dom kan inte prata men det
spelar ingen som helst roll. Hmm, om vi tar t.ex min lilla söta Juppé.
Han kan ju inte snacka men jag förstår han ändå, & han förstår mig.
Naahw lilla Juppé, jag saknar han nu. Jag borde vara med honom lite mera
än vad jag är, för han betyder så himla mycket för mig.
Mer än vad någon kan förstå. Han kan mig verkligen utan till, + att han har
förmågan att kunna lugna ner mig, otroligt nog.
& tanken på att han kommer försvinna en dag gör mig så ledsen. & rädd.
Jag vill att han ska leva förevigt. För han är ju min lilla ängel ♥

I love you min lilla solstråle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela