Min Dagliga Dos Av Dig Thihi !

Publicerad 2009-08-27 16:29:42 i Det stora hela ,

Hejsan svejsan lilla bloggen ! Kom nyss hem från skolan & just nu
känns det som om att min hals ska sprängas.
& jag vet att uppdateringen suger men den kommer bli bättre.
För just nu så har jag så mycket att tänka på känns det som.
Jag har t.ex mina vänner. Vem behöver blogga då va :o ?
Imorgon blir det tjejkväll hos Moa med girles : ) ! Det kommer bli skitkul tror jag !
& vill ni veta något som är lite mindre roligt ?
Ett enda ord behövs.
Skolfoto.. jag ser alltid ut som ett psyko !!! Haha får se hur det blir i
år. Men nu ska jag plugga lite franska. Ja ni ser, läxorna har redan börjat
flöda. Som sagt, skolan är igång igen.

Nu ska jag sluta svammla om ingenting & göra nå annat. Puss så länge

& btw, jag har ännu mörkare hår än på bilden nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela