Sommarlovet 2009 ♥

Publicerad 2009-08-22 00:46:56 i Det stora hela ,

Yepp. Jag tar & gör som alla andra gör, typ.
Ja ni vet, lägger upp bilder på bloggen, bilder av sommarlovet som gått & gråter lite för att det är slut.
Men det är ju verkligen slut snart !
Eftersom det är lördag nu så börjar skolan i över morgon..
& om ni frågar mig så kan jag inte föreställa mig hur det kommer att kännas att börja skolan igen.
Jag får liksom inte in det i min skalle helt enkelt..
Men men, I will be fine hehe : )
& som ni vet bilder säger mer än ord. & det stämmer.
För varje bild har ett eget minne daah ; ) !
& jag har betydligt fler bilder men dom är
top secret.
Eller inte.. men här kommer det lite bilder iallafall.
Enjoy it my babes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela