Diamonds Are Forever ,

Publicerad 2009-08-29 12:32:43 i Det stora hela ,

Jag skrev inge igår för jag var upptagen. Mitt liv går inte precis ut på
att jag måste hinna skriva blogg. Men det kommer bli så att nu när skolan
har börjat så kommer jag blogga ibland, ibland inte. Men men : )
Idag ska jag vara hemma hela dagen & försöka bli frisk från min
fucking förskylning ! Så det kommer nog bli bättre update idag : ) .

Igår så hade vi iallafall tjej kväll hos Moa : ) & vi såg först på en
skit läskig film som heter Creep, den är verkligen skit läskig !
Sen så gick vi ut & satte oss & grillade thihi : )
& Moa har världens sötaste vovve luuungt ! Alla dumma chiwawor & pudlar
kan man spola ner eller nå, för Texas är sötast :D !
Men det var hur som helst jätte kul, ni är bäst tjejor

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2009-08-29 17:13:56

hehe det är bra =) Har du något filmtips till mig ikväll..? :P typ någon skitbra film?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela