Fan.

Publicerad 2009-08-09 00:22:52 i Det stora hela ,

Jag tror jag håller på att bli sjuk, han svin ont i halsen..
Fan asså, jag som inte vart sjuk på jätte länge nu !
Men men, det går väll över någon gång..

Jag läste nyss att om man har ont i halsen så kan det kännas
lite bättre om man drickar te, äter glass eller yoghurt.
Det låter ju nice, tänk att b&j kan vara till lite medecin-nytta ; )
Men tänk om det är svininfluensa då ? Enligt en tidning så är
symtomen på det att man har ont i halsen (shieeet), man kan vara
tung i böstet (?), man känner sig trött, & magen kan vara lite flippad..
Jag kan andas ut, halsont duger för mig moahaha !
Jag får väl helt enkelt byta ut mitt is te mot några miljoner koppar
med varmt te. Not so bad. Alla i min familj är ju trots allt stora te fantaster,
det finns alltid varmt te hemma hos oss. Not so bad.


Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-08-09 00:51:14

nae har den på datorn xp <3

Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Publicerad 2009-08-09 11:34:17

Det är helt gratis ja, kostar inte ett öre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela