När Jorden Går Under ,

Publicerad 2009-08-02 21:53:37 i Det stora hela ,

Nu har jag städat mitt rum. Nästan iallafall ! Jag vet, jag städar typ mitt rum
always bla bla bla..

Jag vill att det ska vara måndag morgon nu. För då ska jag till Luleå hihi, & Vikkan
& Fiffi : ) Det tror jag kommer bli ganska så roligt, för det går inte att inte ha
roligt med dom två ! & juste, jag måste kolla busstiderna. För jag är den som oftast
planerar & sånt av oss hihi, så vi ska åka så vi är där tidigt !
Men men, man kan ju hoppas att det inte är så många som shoppar på en måndag.
Men jag kan ju ha fel också.. eller nej det kan jag inte moahaha !
Jag ska inte köpa så himla mycket, men vi får se hur dte blir med den saken imorgon.
Nu ska jag jaga efter dammsugaren & sen ska jag se på 27 Dresses : ) ,
sen ska jag läsa bästa boken. Jag tyckar att hon som spelar huvudrollen i 27 Dresses
är så hilma cool, Katherine Heigls heter hon ju.
Men vi hörs senare, Puss så länge ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela