Put A Smile On Your Face ,

Publicerad 2009-08-12 16:47:54 i Det stora hela ,

Okej, hittills så är jag ganska nöjd med dagen så godnatt.
Eller vänta lite nu, klockan är ju inte ens fem, så jag får nog hålla
mig vaken en liiten stund till. Jag är trött. Men sova det tänker jag då
fan inte göra ! I'm strong.

Har vart i Luleå en snabbis nu med mammsen & dom. & jag hittade jeans-
legginsen på Gina whooho !
Så käkade vi lunch med pappa på någon
typ kinesiskt, eller det var visst Asiatiskt ställe. Det var skit gott. Jag rullade där
ifrån, hmm. Jag & mamma har planerat att fara dit igen innan skolan börjar,
(till Luleå alltså haha) jag behöver en ny jacka, vanliga jeans, väska osv..
Så det blir en sväng dit igen. Utan massa jobbiga ungar som inte vill gå i affärer
& bara vill hem hela tiden. Men men, thats life !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela