Whatever Jag Har Inget Att Förlora ,

Publicerad 2009-08-02 01:34:41 i Det stora hela ,

Såg nyss klart filmen I hennes skor, den var väll helt okej. Lite seg men ändå
tillräckligt mycket feelgood haha ;-) !

Jaja, nu är släkt middan slut iallafall & alla blev mätta & glada haha. Särskillt jag
känns det som.. & tack för alla fina presenter !
Jag fick t.ex parfym, en björn borg väska,
saker från the body shop, alla twilight böckerna, troser m.m : )
& jag har börjat gilla min väska nu också. Den är rätt så cool faktiskt, jag har den brevid
mig nu, jag måste ju bli polers med den ! Den är röd & vit också står det Björn Borg på den,
jag har börjat gilla den ganska mycket nu faktiskt ! Men nog skrivet om väskan nu hehe..
Imorgon ska jag & mamma kanske till storheden. & jag ska plocka blåbär !
Nog för att jag käkar mer än vad jag plockar men man kan inte bara äta ett blåbär sådeså..
Så om ni möjligtvis är någon stanns i norrland & ser ett kid med blåbär i hela ansiktet så
ja, det kan vara jag : ) ! Fast jag har inte valt blåbärs outfit ännu ; / ..
Men nu ska jag gå sova I think, jag är trött ! Puss & Godnatt sötisar ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela