1 DECEMBER :D !

Publicerad 2009-12-01 15:40:19 i Det stora hela ,

Hejsan ! Kom just hem från skolan & mina ben skakar fortfarande.. det kanske inte är så
smart att ha as tunna leggins på sig när det är svin kallt ?
Men who cares.
& mörkt har det börjat bli också, nästan svart ! Men men, nog om december vädret nu.

Men allvarligt talat så har jag inte så mycket mera att skriva om än vädret. Jag känner mig
mest stressad just nu. För jag måste hinna plugga as mycket franska innan Desperate
Houswives ikväll. Måste. Måste. Måste. & som den barnrumpa jag är så ska jag försöka hinna
se på julkalendern också, jag vill se va fan nu dom har gjort för nå om det är bra eller
dålig osv.

Nu - ska jag plugga franska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela