Ett Lite Mindre Seriöst Inlägg ,

Publicerad 2009-12-01 22:46:34 i Det stora hela ,

Hej hej hej. Så nyss klart på Desperate Houswives & nödvändigtvis så ska det självklart sluta
när det är som bäst. TYPISKA I-LANDSPROBLEM HUH ?! Men, jag är det självaste I-barnet i
egen hör person & jag gnäller hur mycket jag vill. Gnäll-truten går i ett, jag tänker inte hålla
igen i första taget. Jag är i n t e seriös förstår ni. Men helt seriöst, jag tror inte det är så
många i min ålder som bryr sig om dom där jäkla I & U - lands problemen.
Det "intresset" kommer smygande när man börjar köpa triss lotter & käkar knäckebröd för
fulla muggar.. om jag inte misstar mig, vilket jag inte gör. Åt helvete med A B & C lands
problem. Daahhh !

Nej nu ska jag nog göra en till önske lista I think.. thihi det låter nice huh ? Yes I know.
& btw, det är typ bara 23 dagar kvar till jul ! Wiiee, puss på julen ! & puss på nyår.. & på jullovet..
& på Jens

Storasysyer & lillasyster - Elina & Alice - För länge sen.
Saknar mitt hår ; ( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela