Psst.. Du Vet Att Du Vill Kolla ,

Publicerad 2009-12-11 14:18:00 i Det stora hela ,

Tjabba the blog ! Nu är jag hemma från skolan, en aning sliten men men.. jag lever !
& det bästa av allt.. INGET PLUGG ! Av just den anledningen så har jag ingenting-är-
omöjligt-känslan hehe. Varför är det så ? Svar: Hmm, vet ej !

En värld utan plugg känns just nu ganska tomt, fast en bra tomhet of cours !
Jag har typ glömt bort vad man kan göra när man inte har plugg. Jag kan tyvärr inte vara
med min älskling idag.. : ( Det är typ den första fredagen på länge som jag inte är med han.
Saknar han faktiskt, även fast jag träffar han på skolan varje dag så gör jag det. Buhu..
Så ikväll, ska jag i min ensamhet, se på idol finalen. Okej, inte ensam då men med familjen.
Hoppas Kalle vinner, men Erik kommer ju ändå vinna så det är ingen idé att hoppas.
Men men, plikten kallar. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela