En Bra Början På Veckan ?

Publicerad 2009-12-14 10:30:36 i Det stora hela ,

He he he.. jag är ganska failad. Jag försov mig, för första gången i mitt liv, sen så missade jag
bussen med ca 2 minuter. & nästa buss går inte för ens 11.41, hehe. APPLÅDER !
Men, jag har räknat ut att jag endast missar sv & franskan. Jag kommer i tid till matten &
idrotten.. fyfan. Nu känner jag mig som Bodens största gangster typ. Som att jag vore
en sån varje dag typ, som försover sig varje dag. Som skiter i skolan varje dag.
Så jag får helt enkelt ta & säga tilm mig själv..: ELINA DITT MONGO OM DU FÖRSOVER DIG
EN GÅNG TILL SÅ FÅR DU BO UTE PÅ GÅRDEN!!! Så, nu känns de bättre : ) !
Man kan ju se de från den ljusa sidan :
  • Mamma & pappa kommer inte få reda på de (om nu inte mamma läser min blogg just idag..)
  • Jag får längre sovmorgon (åt helvete, jag har vart vaken 1 timma & en kvart)
  • Jag slipper äcklig skolmat (fan.. jag gillar skolans köttfärsås & spagetti)
Nu ska jag tröst äta & skälla på mig själv liiite till. Pussen

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-12-14 15:39:30

Jag läste det just nu......//Åse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela